Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu EFS +
Powiatowy Urząd Pracy w Opatowie informuje, że w ramach projektu pn.: „Aktywizacja zawodowa szansą na rozwój", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus (EFS+) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie
dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Oś priorytetowa 10 – Aktywni na rynku pracy,
Działanie 10.1 – Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy. (projekty PUP/MUP) ogłasza nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.
Nabór wniosków będzie prowadzony od 16.11.2023 r. do 21.11.2023 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Opatowie ponadto informuje, iż zgodnie z obowiązującymi Kryteriami dostępu do projektu w pierwszej kolejności wsparciem będą obejmowane:
- osoby długotrwale bezrobotne (oznacza to bezrobotnego pozostającego w rejestrze powiatowego urzędu pracy łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich
2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu), - osoby młode w wieku 18-29 lat, w tym osoby z grupy NEET,
- osoby samotnie wychowujące dzieci oraz osoby opuszczające pieczę zastępczą,
- osoby z niepełnosprawnościami,
- osoby po 55 roku życia.
Grupa docelowa – osoby bezrobotne znajdujące się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, w tym w szczególności:
- osoby młode w wieku 18-29 lat, w tym osoby z grupy NEET,
- osoby samotnie wychowujące dzieci oraz osoby opuszczające pieczę zastępczą
- osoby po 55 roku życia,
- kobiety,
- osoby z niepełnosprawnościami,
- osoby długotrwale bezrobotne,
- osoby z niskimi kwalifikacjami zawodowymi, bez kwalifikacji,
- osoby sprawujące opiekę nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz powracające na rynek pracy po zakończonym okresie sprawowania opieki.
WAŻNE! Zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027", w przypadku wsparcia osób w wieku 18–29 lat udział takiej osoby w projekcie EFS+ musi być poprzedzony oceną umiejętności cyfrowych, które w razie potrzeby zostaną uzupełnione.
Aktualne druki wniosków dostępne są na stronie internetowej urzędu https://opatow.praca.gov.pl w zakładce Urząd/Dokumenty do pobrania oraz w siedzibie urzędu przy ul. Partyzantów 13,
tel. 15 86-80-300.
Wypełnione i podpisane wnioski można złożyć w jednej z poniższych form:
- osobiście w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30
- pocztą tradycyjną na adres: ul. Partyzantów 13, 27-500 Opatów
- poprzez ePUAP (po opatrzeniu kwalifikowalnym podpisem elektronicznym
lub profilem zaufanym)
#FunduszeUE