Powiatowy Urząd Pracy w Opatowie informuje, iż rozpoczyna nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opatowie.
Nabór wniosków będzie prowadzony od 01.03.2022 r. w trybie ciągłym, do wyczerpania środków finansowych.
O terminie zakończenia naboru wniosków zostaną Państwo powiadomieni odrębnym komunikatem.
Preferowane będą wnioski pracodawców, którzy w roku 2021 wywiązali się z zawartych umów zatrudniając osoby bezrobotne.
Aktualne druki wniosków dostępne są na stronie internetowej urzędu https://opatow.praca.gov.pl w zakładce Urząd/Dokumenty do pobrania oraz w siedzibie urzędu przy ul. Partyzantów 13, tel. 15 86-80-327.
Wnioski można składać w formie papierowej. Wypełnione i podpisane dokumenty należy wysłać pocztą tradycyjną na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie lub wrzucić do skrzynki podawczej wystawionej przy wejściu do urzędu (w godzinach 730 – 1500).
Wniosek może także zostać złożony elektronicznie poprzez: Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ePUAP).